General error Textpattern Error: Data too long for column 'page' at row 1 on line 95
Tag error: <txp:article_custom section="dari" category="video" limit="1"> ->  Textpattern Error: Incorrect DATETIME value: '0000-00-00 00:00:00' while parsing form None on page dari
Tag error: <txp:article_custom id="225"> ->  Textpattern Error: Incorrect DATETIME value: '0000-00-00 00:00:00' while parsing form None on page dari
Counter Narcotics Justices Center (CNJC): تاکید وزیر امور داخله بر گرفتاری و سرکوب مفسدین، قاچاق‌بران‌ و زورمندان

تاکید وزیر امور داخله بر گرفتاری و سرکوب مفسدین، قاچاق‌بران‌ و زورمندان

2020-12-21 CNJC Photo

 

جلسه ویدیو کنفرانس به ریاست محمد مسعود اندرابی وزیر امور داخله با قوماندانان امنیه ۳۴ ولایت کشور و قطعات مرکزی، در مرکز سوق و اداره وزارت امور داخله برگزار شد.

در این نشست، قوماندانان امنیه ولایات به ترتیب گزارش کارکردها و دستاوردهای شان در بخش‌های امنیتی، لوژستیکی و نیز تطبیق برنامه میثاق امنیتی را با وزیر امور داخله ارائه نموده و نیز چالش‌های فراراه کاری شان را در زمینه های متذکره شریک ساختند.

محمد مسعود اندرابی پس از استماع گزارشات و چالش‌ها، بر تطبیق برنامه میثاق امنیتی، جمع‌آوری منسوبین پولیس خدمتی، پرداخت به موقع معاشات منسوبین پولیس و تسریع روند "تعقیب و اجرای قرارهای گرفتاری مجرمین و متهمین در مرکز و ولایات" تأکید کرد.

وزیر امور داخله، در این نشست گفت که برنامه میثاق امنیتی فرصت مناسب است و همه شهروندان را در بعد تنفیذ قانون و تأمین امنیت به گونه مستقیم دخیل میسازد.
وزیر امور داخله همچنان تأکید ورزید که قوماندانی های امنیه ولایات در تعقیب و تطبیق قرارهای سارنوالی کار شان را شدت بخشند و در برابر هر زورمند و قانون‌شکن اقدام جدی قانونی نمایند.

منبع: وزرات امور داخله